Sherlock
Napreden vtičnik za optimizacijo Facebook oglasov
Sherlock je napreden vtičnik za Chrome, namenjen optimizaciji računov za digitalno oglaševanje na Facebooku. Orodje omogoča enostavno preverjanje kakovosti oglasov (QA), identifikacijo slabih odločitev in naročilo prilagojenih kreativ za kampanje. Zasnovan je za uporabnike vseh ravni izkušenj – od začetnikov do strokovnjakov – in ponuja intuitiven pregled nad učinkovitostjo oglaševanja ter predloge za izboljšave. Vtičnik je zasnovala ekipa Pareto Solutions za lažje obvladovanje kompleksnosti Facebook oglasov.
Stranka: Sherlock
Izziv
Upravljanje Facebook oglasov je pogosto zapleteno in zamudno, saj zahteva nenehno preverjanje, optimizacijo in prilagajanje strategij.
Veliko podjetij nima učinkovitih orodij za hitro odkrivanje napak in sprejemanje pravih odločitev.
Izziv je bil razviti vtičnik, ki bo poenostavil proces nadzora oglasov, izboljšal učinkovitost kampanj ter omogočil naročanje kreativnih rešitev po meri na enem mestu.
Kaj smo dosegli:
- Cilj projekta je bil razviti uporabniku prijazen vtičnik, ki bo optimiziral postopek upravljanja Facebook oglasov ter uporabnikom vseh izkušenj omogočil boljše rezultate oglaševanja.
- Želeli smo ustvariti orodje, ki bo zagotavljalo hiter vpogled v analitiko, opozarjalo na težave in ponujalo rešitve za izboljšave.
- Poleg tega smo želeli uporabnikom omogočiti enostavno naročanje kreativnih kampanj znotraj istega vmesnika.
Rezultat:
Sherlock je izboljšal učinkovitost oglaševalskih kampanj z avtomatizacijo nadzora in optimizacije. Uporabniki poročajo o hitrejšem odkrivanju težav in boljši uspešnosti oglasov. Vtičnik je pritegnil tako majhna podjetja kot velike oglaševalske agencije zaradi svoje preprostosti in učinkovitosti. Možnost naročanja kreativnih rešitev neposredno iz vmesnika je izboljšala hitrost in kakovost izvedbe kampanj, kar je vodilo do višjih konverzij in zadovoljstva uporabnikov.
Tehnologija
Sherlock je sestavljen iz napredne spletne platforme, razvite v Angularju in Node.js. Za zaledno obdelavo podatkov in prikaz analitike uporablja MongoDB ter omogoča avtomatizacijo optimizacije kampanj. Vtičnik za Google Chrome integrira analitiko neposredno v Facebook Business Manager, kar odpravlja potrebo po ločenih orodjih. Ta kombinacija tehnologij omogoča hitro, zanesljivo in uporabniku prijazno izkušnjo, prilagojeno potrebam sodobnih oglaševalcev.
- angular
- npm
- bootstrap
- node
- mongo