Gomby

Neskončna tekaška igra s klubskim vzdušjem.

Gomby je dinamična endless runner igra z edinstvenim klubskim okoljem, ki igralca popelje v svet intenzivne glasbe in privlačnih vizualnih efektov. Igra združuje zanimivo zasnovo likov, 3D-ovire in bogato zvočno kuliso za popolno izkušnjo neskončnega teka. Z intuitivnim urejevalnikom stopenj omogoča enostavno ustvarjanje novih izzivov. Gomby se je kasneje preimenovala v Party Smash.

Stranka:  Gomby

Gomby
Side small logo
Playstation Console icon
Playstation joystick icon

Gaming

Izziv

Izziv je bil ustvariti igro, ki združuje zabavno igranje in dinamično klubovsko vzdušje.

Cilj je bil zasnovati neskončno igro teka z unikatnimi liki in ovirami, medtem ko se igralci premikajo skozi privlačno okolje s svetlobnimi efekti in glasbo.

Pomembno je bilo tudi vključiti urejevalnik stopenj za razširitev vsebine.

Rešitev Razvili smo igro Gomby, ki vključuje unikatne like z izvirnim riggingom in animacijami ter raznolike 3D-ovire. Posebni shaderji za osvetlitev ustvarjajo klubsko atmosfero, medtem ko igralec teče skozi neskončno pokrajino. Dodali smo track editor, ki omogoča enostavno ustvarjanje in urejanje stopenj, kar ohranja igro svežo in zabavno.
Side Logo

Kaj smo dosegli:

  • Naš cilj je bil ustvariti zasvojljivo in vizualno privlačno igro, ki združuje elemente klubske kulture z dinamičnim igranjem.
  • Želeli smo ponuditi igralcem izkušnjo, kjer lahko uživajo v glasbi, svetlobnih efektih in izzivih, medtem ko raziskujejo neskončne poti in ustvarjajo nove stopnje.

Rezultat:

Gomby je navdušila igralce z dinamično zasnovo, privlačno glasbo in interaktivnim klubskim vzdušjem. Možnost ustvarjanja lastnih stopenj z urejevalnikom je igri dodala dolgotrajno vrednost in povečala angažiranost igralcev. Edinstvena likovna zasnova in tekoče animacije so pripomogle k uspešnemu sprejemu igre med igralci.

Gomby

Tehnologija

Gomby je bila razvita z uporabo Unity za ustvarjanje igre in C# za razvoj mehanik. Za oblikovanje likov in animacije smo uporabili orodja, kot sta Blender in Maya. Shaderji in osvetlitve so implementirani za doseganje klubske atmosfere, zvočni efekti in glasba pa izboljšujejo igralno izkušnjo.

  • arkit
    arkit
  • arcore
    arcore
  • angular
    angular
  • blender
    blender
  • unity
    unity
  • mapbox
    mapbox
  • aws
    aws
Side small logo